شهید آوینی

سخنان امام جمعه جلفا در رابطه با بیداری اسلامی و اقدامات ضد اسلامی اخیر الهام علی اف

خطيب جمعه شهرستان جلفا با انتقاد شديد از روابط دولتمردان كشورهای آذربايجان و بحرين عملكرد آنها را به شدت مورد انتقاد قرار داده و محكوم كرد. اخیرا الهام علی اف در اقداماتی ضد اسلامی به برگزاری مسابقات ضد اسلامی جهان در آذربایجان و از نماد شیطان در یکی از میادین اصلی باکو رونمایی کرده است و با ادای احترام به آن فهرست اقدامات ضد دینی خود را تکمیل کرده است.
 

به گزارش  سایت جامع فرهنگی مذهبی شهید آوینی  به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی مسجد امام زمان (عج) جلفا حجت‌الاسلام انتظاری گفت: بيداری‌های نشأت گرفته از انقلاب جمهوری اسلامی ايران سراسر جهان را در برگرفته و توطئه‌های آمريكا و اسرائيل را نقش برآب كرده است.

 حجت‌الاسلام والمسلمين انتظاری، خطيب جمعه شهرستان جلفا با انتقاد شديد از روابط دولتمردان كشورهای آذربايجان و بحرين عملكرد آنها را به شدت مورد انتقاد قرار داده و محكوم كرد.

وی با بيان اينكه ملت غيور و با ايمان ايران اسلامی همواره با تبعيت از ولايت‌فقيه آماده حمايت از مسلمانان ستم ديده هستند، گفت: حمايت از مسلمان در هرجای دنيا كه باشد وظيفه هر مسلمان مؤمن است و ملت ايران با تبعيت محض از ولايت‌فقيه آماده ياری‌رسانی به مظلومان جهان و به خصوص مسلمانان بحرين و آذربايجان هستند.

وی خطاب به الهام عليف، گفت: دست‌نشاندگی كفر بسيار كم دوام بوده و عاقبت خوبی نخواهد داشت چرا كه حقوق مسلمانان و آه مظلومان هر خانه و دولت پايداری را به خفت و خواری می‌كشاند.

امام‌جمعه جلفا به بيداری مسلمانان جهان اشاره كرد و افزود: بيداری‌های نشأت گرفته از انقلاب جمهوری اسلامی ايران سراسر جهان را در برگرفته و توطئه‌های آمريكا و اسرائيل را نقش برآب كرده است.

وی با اشاره به اينكه اسرائيل از ترس اينكه پايگاه نظامی وی به خطر نيفتد ارتباط خود با آذربايجان را با وعده وسوسه‌های زودگذر افزايش داده است، بيان كرد: آمريكا نيز برای اينكه پايگاه نظامی خود را در بحرين از دست ندهد متوسل به عربستان شده و عربستان نيز كه دست نشانده قديمی آمريكا است فكر الحاق بحرين را به خاك خود در سر می‌پروراند.

امام‌جمعه افزود: سياست‌های غلط و بی‌فكر و بچه‌گانه اسرائيل و آمريكا همواره با افكار و اعمال مسلمانان نقش برآب شده است و در مورد كشورهای آذربايجان و بحرين نيز با ياری خداوند به زودی با شكستی چندين باره روبرو می‌شوند.

وی در بخش ديگری از خطبه‌های نماز جمعه اين هفته به لزوم توجه خانواده‌ها و مسئولان به تامين نيازهای ضروری برای تشكيل زندگی‌های ساده تاكيد كرد و افزود: عامل اصلی بی‌بند و باری‌های مختلف جامعه عدم توجه خانواده‌ها به نيازهای فرزندان و به خصوص در امر ازدواج است. نبايد فراموش كنيم كه در برابر بی‌بند و باری‌ها و ترويج فساد در جامعه جوابگو خواهيم بود.

يادآور می‌شود، نمازگزاران شهرستان جلفا بعد از نماز جمعه در حمايت از مردم مظلوم آذربايجان و بحرين تظاهرات انجام دادند. در اين تظاهرات نمازگزاران با شعارهای مرگ بر عليه(اولوم اولسون عليوفا) دست نشاندگی الهام عليف به اسرائيل را محكوم كرده و خواستار آزادی زندانيان بحرين و آذربايجان شدند.

http://www.masjed-jolfa.ir/Portals/0/images/news/%D8%AA%D8%B8%D8%A7%D9%87%D8%B1%D8%A7%D8%AA%20%D8%B6%D8%AF%20%D9%81%D8%B9%D8%A7%D9%84%D9%8A%D8%AA%20%D9%87%D8%A7%D9%8A%20%D9%87%D8%A7%D9%84%D9%87%D9%85%20%D8%B9%D9%84%D9%8A%D9%81%20%D8%AF%D8%B1%20%D8%AC%D9%84%D9%81%D8%A7.jpg

 

خبر مرتبط/رونمایی الهام علی‌اف از «نماد شیطان» در جمهوری آذربایجان

 

 

منبع : سایت جامع فرهنگی مذهبی شهید آوینی

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo