شهید آوینی

 

استقبال طلاب قمی از فیلم سینمایی "قلاده های طلا"

با گذشت چند روز از شروع اکران فیلم سینمایی قلاده های طلا در سینماهای کشور، خبرهایی مبتنی بر استقبال فراوان مردم از سیاسی ترین فیلم سینمای ایران به گوش می رسد. در این بین پخش فیلم قلاده های طلا در قم با استقبال بالای مردم و بخصوص طلاب جوان و انقلابی که سال ها است به علت سبکی محتوایی اغلب فیلم های سینمایی ایران با سینما قهر نموده اند، روبه رو گردیده است .

 

به گزارش سرویس نقد رسانه پایگاه 598،با گذشت چند روز از شروع اکران فیلم سینمایی قلاده های طلا در سینماهای کشور، خبرهایی مبتنی بر استقبال فراوان مردم از سیاسی ترین فیلم سینمای ایران به گوش می رسد.

در این بین پخش فیلم قلاده های طلا در قم با استقبال بالای مردم و بخصوص طلاب جوان و انقلابی که سال ها است به علت سبکی محتوایی اغلب فیلم های سینمایی ایران با سینما قهر نموده اند، روبه رو گردیده است.



همچنین با توجه به این که دو سالن سینمایی در قم در حال نمایش ساخته‌ی ابولقاسم طالبی می باشد استقبال فراوان از این فیلم موجب گردید که سانس های انتهایی شب (ساعت 23) نیز با حضور پرشور مردم مواجه شده و سالن سینما مملو از مخاطبین گردد.

لازم به ذکر است که استقبال بی نظیر از این فیلم در تهران موجب در نظر گرفتن سانس ویژه در در ساعت ۱.۳۰ بامداد گردیده است.

«قلاده های طلا» ساخته ابوالقاسم طالبی به ماجرای حضور جاسوسان غربی در ایران در ایام اغتشاشات بعد از انتخابات می پردازد و در هنگام نمایش در سی امین جشنواره فیلم فجر با استقبال مخاطبان مواجه شد.

 

 

منبع: پایگاه تحلیلی خبری 598

 

Copyright © 2003-2022 - AVINY.COM - All Rights Reserved
logo